Rántott bÉKA

Főztem!

Mascarpones fekete spagetti pirított szalámikockákkal

2018. január 24. 17:22 - ÍzekTrendekSzerelmek

Ez is egy olyan recept, ami abból született, hogy ráuntam szokásos ételeimre, és körülnéztem otthon olyan szemmel, hogy mik azok az összetevők, amiket már régóta tartogatok, és mik azok, amik már nem bírják sokáig.

 

img_20180120_142041.jpg

 

Hozzávalók:

100 g fekete spagetti

50 g szalámi (paprikás)

2 evőkanál mascarpone

 

1. A tésztát felteszem főni egy kevés sóval, és kifejezetten figyelem, hogy ne főzzem túl.

2. a szalámit apró kockákra vágom, és egy nagyobb edényben (én wokot használtam) elkezdem pirítani. Amikor jól kisült belőle a zsiradék, hozzákeverem a mascarponét, és egységes szósszá dolgozom.

3. A leszűrt tésztát megforgatom a szószban, és már ehetem is! 

 

Jó étvágyat hozzá!

 

Megjegyzés: kétszer csináltam ilyet eddig, és mindkétszer az első falat sótlannak tűnt, de a másodiktól már tökéletes volt, úgyhogy ne sózzátok el! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rantottbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr2113592787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása