Rántott bÉKA

Főztem!

Édesköményes tonhalsaláta

2016. október 23. 23:03 - ÍzekTrendekSzerelmek

dsc_1286.JPG

 

Ennek a finom salátának úgy kezdődött a története, hogy nagyjából kalandvágyból rendeltem 3 gumó édesköményt a Biofalótól (biofalo.com). Korábban egyszer már próbálkoztam ezzel a zöldséggel, de csúfos vége lett, mert teljesen uralta a salátám ízét (valószínűleg sokat tettem bele). A hétvégén meg is beszéltük, hogy tulajdonképpen nem is ettünk még olyan édesköményt, ami ízlett volna, tehát így indultam neki ma reggel a főzésnek. 

Olvasgattam egy csomó édesköményes receptet a neten, szakácskönyvekben, hogy ihletet merítsek, majd számbavettem az otthon található saláta alapanyagokat. Ez lett az eredmény:

 

Hozzávalók:

1 gumó édeskömény

3-4 db kápia paprika

1/2 jégcsapretek

160 g tonhal

10 szem fekete oliva

1/2 citrom leve

olivaolaj

bors

 

Elkészíteni pofonegyszerű, mint általában minden salátánál itt is csak felaprítod a zöldségeket, főszerezed, és jöhet az öntet, jelen esetben az oliva. Az édesköményről le kell vágni a zöld szárát, majd a gumóját érdemes minél jobban szétszedni, így alaposabban lehet megtisztítani. Érdemes betenni egy kis időre a hűtőbe, hogy összeérjenek az ízek!

 

Próbáljátok ki, nem bánjátok meg!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rantottbeka.blog.hu/api/trackback/id/tr8711833325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása